Ahşabın dünyasına hoş geldiniz, umarım yaptıklarım hoşunuza
gider...


31 Ekim 2011 Pazartesi

One stroke, tek fırça tekniği..Nihale


<>
(kenarları olmamış hali)



     Merhaba, tek fırça tekniği özgün çalışması. kenarlarına peçete tekniği yaptım.
Ben çok severek yaptım umarım beyenirsiniz... 
yorumlarınız bana yön verir diye düşündüm .
Objelrimi  sanırım beyenmediniz ki yorum yapmıyorsunuz.

Ben yinede örnek  alabilirsiniz
diye  yayınlamaktan çok mutlu oluyorum....
                                                                                                                                                

                                                                                                                                                                                                     
 Sevgiler.......!      




Hiç yorum yok: