Ahşabın dünyasına hoş geldiniz, umarım yaptıklarım hoşunuza
gider...


27 Ekim 2011 Perşembe

One stroke ,Tek darbe fırça tekniği

 Merhaba .

      One stroke  Tek darbe fırça tekniği özgün çalışmam. Malzemeleri
MDF oval tepsi,Rulo sünger fırça, Bordo renginde akrilik boya,fırça su bazlı vernik..
En önemli  malzeme  SEVGİ ...!
Tepsiyi zımpara yaptım ve nemli bezle sildim, Bordo renk  boyadım,kurudu tekrar boyadım
kurudu. kenarlarına krem renk puan yaptım, gül desenini çok seviyorum, yaz mevsiminde evimizin bahçesi
Beyaz, Pembe kırmızı ,Sarı  renllerinde güller var, bana mutluluk veriyor.
biliyorsunuzdur mutlaka, ama ben yeni fark ettim kırmızı güllerin yaprakları ve dalları koyu ,sarı
güllerin ki  tam yağ yeşili, beyaz güllerin yaprakları  ve dalları dahada açık renk,
  yada ben çok sevdiğim için farkı görüyorum.
Yaptığım tepsi satıldı. Sayfamda yayınladığım ürünlerin çoğu satıldı , benim için anısı kaldı.
Resimlerine baktıkça :...  işte diyorum boş ahşaba  hayat verdim...!  
 Yapyığım ürünleri sevgiyle yapıyorum. çizdiğim desenlerinde  sevgi verdiğine inanıyorum...
İşte bunları düşünürken çıkan resim  yine gül ve mine çiçekleri,  vernikledim kurudu 3 kez tekrarladım verniklemeyi.. inşallah alan aileye mutluluk verir.umarım sizlerde beğenirsiniz. yorumunuzu belkliyorummm.
  sevgiler

Hiç yorum yok: