Ahşabın dünyasına hoş geldiniz, umarım yaptıklarım hoşunuza
gider...


2 Ekim 2008 Perşembe

Cam ve porselen boyama


Sevgili dostlar,

Güllerin yeri bir başkadır benim için, evimin her köşesinde yapayda olsa gül buketlerim var. Renklerini zaman zaman değiştiriyorum yani boyuyorum., tabi tabaklarımda da gül olmazsa olmazdı. Şimdi beğeneceğini umduğum doğaçlama olarak boyadığım; oval cam salata tabağımı ve takımı bozulmuş,tek kalmış porselen tabağımı sizlerle paylaşmak istiyorum.
Yapılışı:
Objeleri alkol ile sildim, daha sonra gülleri ve ortancaları (cam boya yardımıyla) "tek fırça tekniği" kullanarak çizdim. Fırını 130 dereceye getirerek 20 - 30 dk boyunca pişirdim. soğuduktan sonra kullanmaya başladım fakat 1 ay boyunca el ile yıkadım. Bulaşık makinasında yıkamak için ise 50 derecenin altına ayarlanması gerekiyor.
sevgiyle kalın, iyi günler...

2 yorum:

Yeliz dedi ki...

merhaba, blogları gezme ve yorum yazma konusunda pek vakit bulamıyorum. ara ara bakınabiliyorum kusura bakmayın. bu arada bunlar çok güzel olmuş bayıldım, elinize sağlık. bende ahşap boyuyorum:) sevgiler

Fatma Dinç dedi ki...

slm yeliz kardeşim,teşekkür ederim..sevgiler