Ahşabın dünyasına hoş geldiniz, umarım yaptıklarım hoşunuza
gider...


27 Eylül 2008 Cumartesi

Hayırlı Bayramlar...

Sevgili dostlar,

Bayramlar eş dostla geçer, ama şimdilerde yoğun iş temposundan da olsa gerek azaldı. Hayat insanları dinlenmeye zorluyor, yine de bayram sevinci devam ediyor, etmelide. Hele sevdiklerin yanındaysa bir başka oluyor bayramın tadı... tabi var ise...

Ben anneyim, yinede bayramlarda buruktur bir tarafım. Annemi ve babamı kaybettiğim için. Onlara sımsıkı sarılmak ve koklamak isterdim. Resimlerine bakamıyorum. Geriye annemin bana verdiği, ipek böceğinden ipeğini, kök boyasından boyasını ve iğne oyasını yaptığı yazması kaldı.
Bende annemin elleriyle yaptığı o "yazma oyasını" sizlerle paylaşmak istedim.



Sizlerin bu bayramı sevdiklerinizle hayırlı,huzurlu ve sağlıklı geçirmenizi dilerim,

Hiç yorum yok: