Ahşabın dünyasına hoş geldiniz, umarım yaptıklarım hoşunuza
gider...


27 Eylül 2014 Cumartesi

Seramik objeler

Merhaba.Seramik hamuru ile yaptığım objeler
hazır ahşap yumurtanın üzerine seramik ,Hamuru ince makarna şeklinde şeritleri yapıştıdım.Mine çiçekler ve yaprakları kalıpla çalıştım kurudular arzu edilen renkte boyadım .kuruyan yumurtanın
üzerine  tasarladım.
nazarlık çarık terliği kalıpsız el emeğidir.
Yumurta altlığı ,Çay bardağının alt kısmına hazırladığım makarna şeritlerini  tasarladım kurudu bardaktan çıkardım ağaç dokusu verdim.. el işidir kalıpsızdır.
Yaprak ve çiçekler hareketlidir yani esnektir kırılmaz.:).
Ben severek yaptım sizlerde umarım beğenirsiniz.
Sevgiler.:)







(sipariş alınır)                                                                                      tamamen el emeği seramik objeler

Hiç yorum yok: