Ahşabın dünyasına hoş geldiniz, umarım yaptıklarım hoşunuza
gider...


20 Ocak 2013 Pazar

Abajur

 Merhaba, Bu abajuru yenilemem
için çok sevdiğim hülyadan aldım .kızının
odası mor ve lila  abajurun şapkası
mor ... Eski hali  çok güzel ve renkli
desendi ...tamamen  boyamaya
kıyamadım ,  desene zarar vermeden
 peçete ile kapladım, rölyef tekniği uyguladım
kuruduktan sonra toplu iğne ile ince ince delikler açtım iç desen
hava alsın diye...tutkal ve boya karıştırdım üzerine ponponladım.
Peçete tekniği   uyguladım,Şapkası koyu mor . abajurun testi kısmı  küçük olduğu için güzel görünmiceni düşündüm
 bende renklri belirginsizleştirdim ...
Tabi bende şapkası yok teslim edince resmini çekip
sizlerşe paylaşırım...
Bu teknik  alt desene zarar
vermez istenildiği zaman çıkartılabilinir...
Ben çok severek yaptım sizlerle paylaşmak istedim
 Sevgiler!!!

(sipariş alınır)

Hiç yorum yok: