Ahşabın dünyasına hoş geldiniz, umarım yaptıklarım hoşunuza
gider...


17 Nisan 2012 Salı

ANAHTARLIK (Ayıcık ailesinin evi)

     Merhaba sizlerle paylaşmak istediğim anahtarlığı
tamamen elde boyadım,Tuğlaları fırçaya 2 boya yükleyerek
ördüm pencere ve kapılar için kartondan taslak hazırladım
seramik hamuru kestim..hazır alsam   bana pahalı
gelicek bende  hazırladığım hamurla ,kapı ve penceremi kendim yaptım
pencerenin iç kısımlarını açık sarı ve şeffaf lila renk boyadım ışık rengi oldu
 tabi bu evi yaparken sevgimide kattım.
çardaklar dekopaj,ayıcık dekopaj,kutucuklar var pencenin altında
onlarda dekopaj...çiçekler yapay,çitleri kendim yaptım...
çatı çatlatma,vidaların takıldığı yerde çatlatma..
Ayıcık ailesinin evini bitırdim..Umarım beğenirsiniz
Bu anahtarlık siparişti ..iyi günlerde kullansınlar.

Sevgiler




(sipariş alınır)


























1 yorum:

Unknown dedi ki...

yine harikalar yaratmışsın