Ahşabın dünyasına hoş geldiniz, umarım yaptıklarım hoşunuza
gider...


22 Aralık 2011 Perşembe

Tuz Saklama Kutusu

   Merhaba Tuz saklama kutusunun malzemesi, MDF kutu,
 Akrilik boya,Dekopaj Resim,Dekopaj tutkalı,
100 katlı vernik,su bazkı vernik,Kendim hazırladığım
seramik hamuru. ve SEVGİ....

Objeyi   Tafi renginde boyayı rulo fırça yardımı ile boyadım
kurudu ve zımparasını yaptım. Nemli bez ile tozunu tamamen aldım
Tekrar boyadım kurudu,kahve renkli boyadan püskürtme yaptım
kutunun iç kısmını su bazlı vernik yaptım..kutunun 4 kenarınada
aşcı desenli dekopaj kağıdının kenarlarını tamamen kestim seramik
 hamuru ile boyut kazandırdım.Kapak açık kahve renk boyadım
ayıcık aşcıyı dekopaj tutkalı ile yapuştırdım.
100 katlı vernik düktüm kutunun alt kısmınada kalan verniği
döktüm...(mdf uzun süre suya dayanamaz onun için 100 katlı
vernik suya dayanır yapar)rahatlıkla lavoba yanına konulabilir
iç kısmını su bazlı vernik kullanıyorum  kimyasal olmadığı için
Çoğu zaman verniği kendim hazırlıyorum....
Umarım beğenirsiniz....! SEVGİLER



Hiç yorum yok: