Ahşabın dünyasına hoş geldiniz, umarım yaptıklarım hoşunuza
gider...


20 Kasım 2011 Pazar

Ekmek Sepeti

     Merhaba, Ekmek sepetinin malzemeleri, MDF , Peçete, Peçete tutkalı, Akrilik boya, Su bazlı vernik,
100 katlı vernik.
MDF yi zımpara yaptım nemli bez ile tozunu aldım, Rulo fırçayla  beyez renk boyadım.
kurumasını bekledim tekrar boyadım.Seçtiğim peçete kiraz dalı şekilli kesmedim ortasına
tutkalı sürdüm peçeteyi yapıştırdım. kurumaya bıraktım, Kenar kısmına ekose desenli peçete yapıştırdım.Kurudu, kurabiye, kelebek desenlerinide ekledim , tutkalını üzerine tekrar sürdüm kurudu su bazlı vernik yaptım.. kurudu kenarlarına 3 kez tekrar su bazlı vernik sürdüm.
umarım değenirsiniz..
Ortasına 100 katlı vernik döktüm 2 günde kurudu...
(ortasına 100 kat vernik yapmamdaki nedeni, veyvede konulabilsin meyveyi yıkanabilsin diye)

Sevgiler...!

Hiç yorum yok: