Ahşabın dünyasına hoş geldiniz, umarım yaptıklarım hoşunuza
gider...


24 Ekim 2011 Pazartesi

TAKI ve MAKYAJ kutusu..

    Merhaba, Takı kutusunun malzemeleri.Akrilik boya, Ayna, Dekopaj resim,Peçete, Rulo sünger , normal fırça, Boyutlu RELIEF pasta,Dekopaj tutkalı, Peçete tutkalı, kendim hazırladığım seramik hamur,Su bazlı vernik.  tek çekmeceli üzeri açılan ve iç kısmı takılar için bölümleri olan MDF...
Objeyi önce zımpara yaptım,nemli bez ile tozunu aldım. Beyaz renk boyadım kurudu tekrar boyadım çekmece kapağını Mor renk Yaptım ... Ön tarafa tutkalı sürdüm peçeteyi şekilli kestim ve peçeteyi yapıştırdım.
1 gün bekledim üzerine tutkal sürdüm.1 gün sonra tamamlama One stroke  yaptım peçete deseninin üzerine.
Kapağını Tafi rengine boyadım gölgendirme yaptım,dekopaj resmi şekilli  kestim, Tutkalı objenin üzerine sürdüm resimi yapıştırdım kuru sünger ile üzerinden gezdirdim hava kabarcığı olmasın diye 1 gün bekledim kuruması için.Tekrar tutkal sürdüm. 1 gün bekledim.
çiçeklerin üzerine relıef pasta ile boyut kazandırdım ve One stroke  tamamlama yaptım, Seramik hamuru ile 3 boyut yaptım. Kutunun 2 yanınada. Kurumaya bıraktım 3 gün. Üzerine tutkal sürdüm , ve bitti. Kapağın iç kısmına ayna  taktırdım  bölümlere şirin peçete yapıştırdım.Verniğini sürdüm kurudu bu işlemi 3 kez tekrarladım. severek kullanması dileği ile. Ben çoook severek yaptım..
Bu objeden daha öncede yaptım anlattım. Umarım beyenirsiniz...yorumlarınızı bekliyoruuum...
! SEVGİLER...


 
            Dekopaj resimi 3 yıl önce interneti gezerken bulmuştum çok sevdim
ve kullanmaya karar verdim fakat resimi de  paylaşmak istiyorum. ama nereden aldığımıda bilmiyorum. Umarım kızmazlar

DEKOPAJ RESİM ALINTIDIR.
(adresi üzerinde resimin.)

Hiç yorum yok: