Ahşabın dünyasına hoş geldiniz, umarım yaptıklarım hoşunuza
gider...


20 Ekim 2011 Perşembe

Sirkelik ve Kaşık altlığı..

     Merhaba, size yazdıgım gibi yaptığım objelerin resimlerinide paylaşıyorum...
kullandığım malzemeler cam boyası. peçete.peçete tutkalı ve cam cila...Sirkelik için şişe almadım evde olan bitmiş sirke şişesini yıkadım. Ponpon süngerle boyayı sürdüm, 
100 derece  fırında,   1 saat beklettim soğudu..
 tutkalı sürdüm peçeteyi şekilli kestim ve yapıştırdım 1 gün sonra üzerine tutkaldan tekrar sürdüm kurudu tekrar fırına  koydum soğudu,One stroke ile tamamlama yaptım kurudu, cam cilası sürdüm kurudu tekrar sürdüm ve eski sirkelik deyil yepyeni sirkelik oldu....:)
Umarım beyenirsiniz...!
Kaşık altlığın üzerinde deseni vardı, önce siyaha boyadım kurudu..,İstediğim rengi boyadım  fırınladım,tutkalı sürüp  peçeteyi yapıştırdım, bir gün sonra yapıştırdığım peçetenin üzerine tekrar tutkal sürdüm ,fırınladım
One stroke ile tamamlama yaptım.Cam cila sürdüm kurudu tekrar cila sürdüm, ve sonuç çok şık oldu...

umarım beyenirsiniz..!

1 yorum:

Adsız dedi ki...

ayyy okadar gezdim tam aradım deseeen sağlouun