Ahşabın dünyasına hoş geldiniz, umarım yaptıklarım hoşunuza
gider...


17 Kasım 2010 Çarşamba

Yaptığım yeni Ahşap Kutular...

Tekrar merhaba;

Bir süredir aldığım siparişlerden ve gittiğim sergilerden zaman bulamadığım için sitemle ilgilenememiştim. En azından şimdiye kadar yaptığım ürünleri sizinlede paylaşmak isterim :)

Biliyorsunuz ki yapmak istediğiniz birşeyde yardıma ihtiyacınız olursa seve seve yardım ederim...


  • Tek fırça tekniği ile yaptığım kutular:

Çikolata kutusu

Çikolata kutusu 2


  •  Üzerinde seramik hamuru ile yapmış olduğum gül ve yanlarında savaroski taşlarının bulunduğu çok amaçlı bu kutuyuda çok beğenerek yaptım :)
    Seramik hamuru ile yaptığım gül ve yapraklar çok hoş gözüküyor, ama bayağı uğraştırdı beni...
    
    Kutmun tepeden görünüşü
    
    Kutunun yandan görünüşü...
    İçinide içimden geldiği gibi süsledim...

  • Taşlarla süslenmiş takı kutusu...
Eski Osmanlı Kadınlarıda takı takmayı severlerdi heralde...





  • Fimo hamuru ile kabarttığım poşet çay saklama kutum: 
Peçete ve fimo hamuru ile süslendi
    Kabartması oldukça hoş durdu
    Üstten görünüşü de oldukça zarif
    Yapım aşamasından bir kare :)

Hiç yorum yok: