Ahşabın dünyasına hoş geldiniz, umarım yaptıklarım hoşunuza
gider...


27 Aralık 2009 Pazar

Dış kapı ekmekliği

Ham MDF ekmeklik objesini, ön kısmını açık krem yanlarını ise koyu kahve akrilik boya ile boyadım. Yanlarına desen olarak stencil tekniği ile noktalar koydum. Ön kısmındaki kendi beğendiğim resme kabarık görüntü vermek için altına model hamur yerleştirdim. Kuruduktan sonra koyu kahve yağlı boya ile eskitme yaptım. (Keten yağı ile yağlı boyayı karıştırınca eskitme yapabiliyorsunuz.) Yapmış olduğum bu dış kapı ekmekliğini çok sevdiğim arkadaşıma göndermeyi düşünüyorum, umarım beğenirsin Feyzan'ım:)))



3 yorum:

Adsız dedi ki...

ellerinize sağlık şahane ürünler-)

Adsız dedi ki...

Gerçekten çok güzel gönderdiğin için teşekkürler :)

Mehtap dedi ki...

Ellerinize sağlık Fato ablacığım.çok güzrl olmuş ane strock çalışmaları da dış kapı süsünüzde.uzun zamandır uğrayamıyordum.Ama şimdi biraz dolaşacağım bloğunuzda.Bakalım daha neler neler var.saygılarımı ve sevgilerimi yolluyorum.